fbpx

Social Media και S.E.O.

social-media seo

Πόσο σημαντικά είναι τα Social Media για την επιχείρησή σας;

Θα βοηθήσουν τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος;

Τα Social Media μπορούν να γίνουν ένα μεγάλο πλεονέκτημα για την επιχείρηση σας

Φανταστείτε να δαπανάτε λιγες ώρες την εβδομάδα για να αυξήσετε την αναγνώριση, την κυκλοφορία και τις πωλήσεις της επιχείρησής σας με ελάχιστο κόστος. Σωστά! Περίπου το 90% των εμπόρων ισχυρίστηκε ότι τα κοινωνικά μέσα παρήγαγαν τεράστια έκθεση για την εταιρεία τους, και αυτό είναι μόνο ένα από τα πολλά πλεονεκτήματά τουςς. Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν πλέον ουσιαστικό μέρος κάθε στρατηγικής μάρκετινγκ και τα οφέλη από τη χρήση των κοινωνικών μέσων είναι τόσο μεγάλα που ο καθένας που δεν εφαρμόζει αυτόν τον οικονομικά αποδοτικό πόρο, απουσιάζει από μια εκπληκτική ευκαιρία μάρκετινγκ.

Είναι εύκολο να δούμε ότι το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων είναι ένα βασικό στοιχείο για την επιτυχία στο μάρκετινγκ και πολλοί έμποροι συνειδητοποιούν την δυναμική για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων χρησιμοποιώντας τις κοινωνικές πλατφόρμες. Ωστόσο, ορισμένοι από αυτούς τους επαγγελματίες δεν είναι σίγουροι για τις τακτικές που πρέπει να εφαρμόσουν και αν είναι αποτελεσματικές.

Σύμφωνα με τον Social Media Examiner, περίπου το 96% των εμπόρων συμμετέχουν επί του παρόντος στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, αλλά το 85% των συμμετεχόντων δεν είναι σίγουροι ποια εργαλεία είναι τα καλύτερα για χρήση. Με τη βοήθειά μας, θα μειώσουμε τη σύγχυση εξηγώντας λεπτομερώς τα πλεονεκτήματα της χρήσης των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για την εμπορική προώθηση της επιχείρησής σας.

Increased Brand Awareness

Τα κοινωνικά μέσα είναι μια από τις πιο αποδοτικές μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται για την κοινοποίηση περιεχομένου και την αύξηση της προβολής της επιχείρησής σας. Η εφαρμογή μιας στρατηγικής κοινωνικών μέσων ενημέρωσης θα αυξήσει σημαντικά την αναγνώριση της επωνυμίας σας, καθώς θα συμμετέχετε σε ένα ευρύ κοινό καταναλωτών.

Για να ξεκινήσετε, δημιουργήστε προφίλ κοινωνικών μέσων για την επιχείρησή σας και αρχίστε να αλληλεπιδράτε με άλλους. Ζητήστε από τους εργαζόμενους, τους επιχειρηματικούς συνεργάτες και τους χορηγούς να «αρέσουν» και να «μοιραστούν» τη σελίδα σας. Η απλή επικοινωνία με το περιεχόμενό σας θα αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και θα αρχίσει να δημιουργεί τη φήμη σας ως επιχείρηση. Κάθε θέση που μοιράζεται θα εισαχθεί σε ένα νέο δίκτυο ατόμων, το οποίο μπορεί να τους οδηγήσει να γίνουν δυνητικοί πελάτες και όσο περισσότεροι άνθρωποι γνωρίζουν για την επιχείρησή σας τόσο το καλύτερο.

Επενδύοντας μόνο λίγες ώρες την εβδομάδα, πάνω από το 91% των εμπόρων ισχυρίστηκε ότι οι προσπάθειες κοινωνικού μάρκετινγκ τους αύξησαν σημαντικά την έκθεσή τους. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απλά έχοντας μια σελίδα κοινωνικών μέσων το εμπορικό σήμα θα ωφεληθεί και με τακτική χρήση μπορεί να δημιουργήσει ένα ευρύ κοινό για την επιχείρησή σας.

Inbound Traffic

Χωρίς την παρουσία της επιχείρησής σας στα κοινωνικά μέσα, η εισερχόμενη κίνηση περιορίζεται στους συνήθεις πελάτες σας. Οι άνθρωποι που είναι εξοικειωμένοι με την επωνυμία σας πιθανόν αναζητούν τις ίδιες λέξεις-κλειδιά για τις οποίες έχετε ήδη κατατάξει. Χωρίς τη χρήση των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ, θα έχετε πολύ μεγαλύτερη δυσκολία να προσεγγίσετε οποιονδήποτε εκτός του πιστού κύκλου πελατών σας.

Κάθε προφίλ των κοινωνικών μέσων που προσθέτετε στο μάρκετινγκ σας είναι μια πύλη στον ιστοχώρο σας και κάθε κομμάτι του περιεχομένου που δημοσιεύετε είναι μια άλλη ευκαιρία για να αποκτήσετε έναν νέο πελάτη. Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι ένα δοχείο τήξης διαφορετικών τύπων ανθρώπων με διαφορετικό υπόβαθρο και συμπεριφορές. Με διαφορετικούς ανθρώπους υπάρχουν διαφορετικές ανάγκες και διαφορετικοί τρόποι σκέψης.

Συνδυάζοντας το περιεχόμενό σας σε όσο το δυνατόν περισσότερες πλατφόρμες, αυτά τα άτομα μπορούν να προσεγγίσουν οργανικά την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, ίσως κάποιος σε μια δημογραφική ηλικία των καταναλωτών να ψάξει για τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί στο Facebook, αλλά ένας αλλος θα μπορούσε να ξεκινήσει την αναζήτησή του χρησιμοποιώντας μια διαφορετική πλατφόρμα κοινωνικών μέσων εξ ολοκλήρου, διότι αναζητούν προϊόντα εντελώς διαφορετικά. Με το μάρκετινγκ στα κοινωνικά μέσα μπορείτε να ανοίξετε αποτελεσματικά την επιχείρησή σας σε μια ευρύτερη ποικιλία ευέλικτων καταναλωτών σε όλο τον κόσμο.

Improved Search Engine Rankings

Παρόλο που η δημοσίευση στα κοινωνικά μέσα μπορεί να οδηγήσουν σε κάποια επισκεψιμότητα στον ιστότοπο σας, χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια από αυτό, για να δείτε σημαντική επιτυχία. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι πολύ σημαντική για την επίτευξη υψηλής βαθμολογίας σελίδας και για την απόκτηση επισκεψιμότητας στον ιστότοπο της επιχείρησής σας. Ενώ τα κοινωνικά μέσα δεν αυξάνουν άμεσα την κατάταξη των μηχανών αναζήτησης, η Social Media Examiner δηλώνει ότι περισσότερο από το 58% των εμπόρων που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ένα έτος ή περισσότερο εξακολουθούν να βλέπουν βελτιωμένες μηχανές αναζήτησης. Η ικανότητά σας να κατατάσσεστε στις κορυφαίες θέσεις για τις λέξεις-κλειδιά σας θα φέρει επανάσταση στην επισκεψιμοτητα και θα συνεχίσει να παράγει θετικά αποτελέσματα για την επιχείρησή σας.

Ας το παραδεχτούμε, όλοι χρησιμοποιούν την Google για να βρουν πληροφορίες και πιθανότατα δεν θα πλοηγηθούν στην σελίδα 2 επειδή η απάντησή τους είναι κανονικά στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων. Εάν ο ιστότοπος της επιχείρησής σας δεν κατατάσσεται στην κορυφή των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης, θα πρέπει πιθανώς να προσαρμόσετε τη στρατηγική βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης.

Για να δώσετε στους εαυτούς σας την καλύτερη ευκαιρία να ταξινομήσετε καλύτερα μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, δημιουργήστε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο που ενσωματώνει τις στοχευμένες λέξεις-κλειδιά σας. Περιεχόμενο όπως blogs, infographics, περιπτωσιολογικές μελέτες, επιχειρηματικές πληροφορίες και φωτογραφίες των εργαζομένων θα κάνουν το προφίλ κοινωνικών μέσων της επιχείρησής σας ενδιαφέρον και αξιόπιστο. Μόλις αρχίσετε να δημοσιεύετε ποιοτικό περιεχόμενο, θα αρχίσετε να δημιουργείτε μια κοινότητα κοινωνικών μέσων όπου οι οπαδοί θα «αρέσουν» και θα «μοιράζονται» το περιεχόμενό σας. Το πιο σημαντικό, σας δίνει περισσότερες ευκαιρίες να φτάσετε μπροστά από τους επηρεαστές της βιομηχανίας που θα γράψουν για την επιχείρησή σας και θα παρέχουν συνδέσεις πίσω – που θα βοηθήσουν στην άμεση αύξηση της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης.

Higher Conversion Rates

Με αυξημένη ορατότητα, η επιχείρησή σας κερδίζει περισσότερες ευκαιρίες μετατροπής. Κάθε δημοσίευση στο blog, εικόνα, βίντεο ή σχόλιο μπορεί να οδηγήσει τους θεατές στην ιστοσελίδα της εταιρείας σας και να αυξήσει την επισκεψιμότητα. Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων επιτρέπει στην επιχείρησή σας να δώσει μια θετική εντύπωση μέσω ενός παράγοντα εξανθρωπισμού. Όταν τα εμπορικά σήματα αλληλεπιδρούν μέσω της κοινής χρήσης περιεχομένου, σχολιασμού και δημοσίευσης καταστάσεων στα κοινωνικά μέσα, αυτά προσωποποιούν ένα εμπορικό σήμα. Οι άνθρωποι προτιμούν να συνεργάζονται με άλλους ανθρώπους και όχι με εταιρείες.

Πάνω από το 51% των εμπόρων ισχυρίστηκε ότι η λήψη του χρόνου για την ανάπτυξη σχέσεων με τους καταναλωτές έδειξε θετικά αποτελέσματα στις πωλήσεις. Οσο καλύτερη εντύπωση που κάνετε σε έναν επισκέπτη, τόσο πιο πιθανό είναι να σκεφτούν την επιχείρησή σας όταν προκύψει η ανάγκη για το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας.

Μελέτες έχουν επίσης δείξει ότι τα κοινωνικά μέσα έχουν ένα ποσοστό 100% υψηλότερο από το lead-to-closet σε σχέση με το εξερχόμενο μάρκετινγκ. Όταν μια επωνυμία είναι διαδραστική σε απευθείας σύνδεση, οι καταναλωτές που ακολουθούν τους λογαριασμούς της μάρκας σας συχνά αρχίζουν να εμπιστεύονται περισσότερο την αξιοπιστία της επιχείρησής σας.

Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για να παραμένουν συνδεδεμένοι με τους φίλους, την οικογένεια και τις κοινότητές τους. Δεδομένου ότι οι άνθρωποι μιλούν ήδη, γιατί να μην πετάξετε τη μάρκα σας στο μείγμα; Πιθανότατα, θα αναφέρουν το εμπορικό σήμα σας σε έναν φίλο όταν χρειάζονται τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας, παρέχοντας συνολικά στην επιχείρησή σας κοινωνική απόδειξη της ποιότητάς του. Όπως αναφέρθηκε από τον Social Media Examiner, περίπου το 66% των εμπόρων είδε οφέλη χρησιμοποιώντας πλατφόρμες κοινωνικών μέσων τουλάχιστον 6 ώρες την εβδομάδα. Η τοποθέτηση της μάρκας σας σε μια ατμόσφαιρα όπου οι άνθρωποι μοιράζονται, αρέσουν και μιλούν, μπορεί να βελτιώσει τα ποσοστά μετατροπής στην υπάρχουσα κυκλοφορία σας.

Improved Brand Loyalty

Ένας από τους κύριους στόχους σχεδόν όλων των επιχειρήσεων είναι η ανάπτυξη μιας πιστής πελατειακής βάσης. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η ικανοποίηση του πελάτη και η εμπιστοσύνη του εμπορικού σήματος συμβαδίζουν συνήθως με το χέρι, είναι σημαντικό να ασχολούνται τακτικά με τους καταναλωτές και να αρχίζουν να αναπτύσσουν δεσμούς μαζί τους. Τα κοινωνικά μέσα δεν περιορίζονται μόνο στην εισαγωγή των προϊόντων της μάρκας σας και των διαφημιστικών καμπανιών. Οι πελάτες βλέπουν αυτές τις πλατφόρμες ως κανάλι υπηρεσιών όπου μπορούν να επικοινωνούν απευθείας με την επιχείρηση.

Γεννημένοι από τις αρχές της δεκαετίας του 1980 έως τις αρχές του 2000, το κοινό αυτό είναι η μεγαλύτερη γενιά στην αμερικανική ιστορία – και σύντομα θα καταναλώσουν εντελώς την αγορά. Μελέτες δείχνουν ότι αυτό το τμήμα πελατών είναι κατά 62% πιο πιστό στις μάρκες που ασχολούνται άμεσα με αυτά στα κοινωνικά μέσα. Δεδομένου ότι αυτοί οι ιθαγενείς της τεχνολογίας απαιτούν επικοινωνία με τα εμπορικά σήματα τους, οι επιχειρήσεις πρέπει να εφαρμόσουν το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για να προσελκύσουν την προσοχή των πιο σημαντικών καταναλωτών τους

Cost-Effective

Το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων είναι πιθανώς το οικονομικότερο μέρος μιας στρατηγικής διαφήμισης. Η εγγραφή και η δημιουργία ενός προφίλ είναι δωρεάν για όλες σχεδόν τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και οι τυχόν πληρωμένες προσφορές στις οποίες αποφασίζετε να επενδύσετε είναι σχετικά χαμηλού κόστους σε σύγκριση με άλλες τακτικές μάρκετινγκ. Η αποδοτικότητα ως προς το κόστος είναι ένα τέτοιο πλεονέκτημα, επειδή μπορείτε να δείτε μεγαλύτερη απόδοση επένδυσης και να διατηρήσετε μεγαλύτερο προϋπολογισμό για άλλα έξοδα μάρκετινγκ και επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Αν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε αμειβόμενη διαφήμιση στα κοινωνικά μέσα, αρχίστε πάντα να βλέπετε τι πρέπει να περιμένετε. Καθώς γίνετε πιο άνετοι, ρυθμίστε την στρατηγική σας και δοκιμάστε να αυξήσετε τον προϋπολογισμό σας. Απλώς δαπανώντας ένα μικρό χρονικό διάστημα και χρήμα, μπορείτε να αυξήσετε σημαντικά τα ποσοστά μετατροπής σας και, τελικά, να πάρετε απόδοση της επένδυσης στα χρήματα που επενδύσατε αρχικά.

More Brand Authority

Η ικανοποίηση του πελάτη και η εμπιστοσύνη του εμπορικού σήματος συμβάλλουν τόσο στην επιτυχία της επιχείρησής σας, αλλά και στην επικοινωνία. Όταν οι καταναλωτές βλέπουν την εταιρεία σας να δημοσιεύει σε κοινωνικά μέσα, ειδικά απαντώντας στους πελάτες και δημοσιεύοντας πρωτότυπο περιεχόμενο, σας κάνει να φανείτε πιο αξιόπιστοι.

Η τακτική αλληλεπίδραση με τους πελάτες αποδεικνύει ότι η επιχείρησή σας ενδιαφέρεται για την ικανοποίηση του πελάτη και είναι διαθέσιμη για να απαντήσει σε τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχουν. Οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι πρόθυμοι να διαδώσουν τη λέξη για ένα μεγάλο προϊόν ή υπηρεσία και συνήθως θα στραφούν στα κοινωνικά μέσα για να εκφράσουν τη γνώμη τους.

Έχοντας αναφέρει στους πελάτες σας την επιχείρησή σας στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης θα διαφημίσει την επιχείρησή σας και θα δείξει στους νέους επισκέπτες την αξία και την αρχή της επωνυμίας σας. Μόλις αποκτήσετε μερικούς ικανοποιημένους πελάτες που είναι φωνητικοί για τη θετική εμπειρία αγοράς τους, μπορείτε να αφήσετε τη διαφήμιση να γίνει για εσάς από τους πραγματικούς πελάτες που απολαμβάνουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Gain Marketplace Insights

Ένα από τα πιο πολύτιμα πλεονεκτήματα των κοινωνικών μέσων είναι η διορατικότητα της αγοράς. Ποιος καλύτερος τρόπος να γνωρίζετε τις σκέψεις και τις ανάγκες των καταναλωτών σας απ ‘ό, τι άμεσα να μιλάτε μαζί τους; Παρακολουθώντας τη δραστηριότητα στα προφίλ σας, μπορείτε να δείτε τα ενδιαφέροντα και τις απόψεις των πελατών που ενδεχομένως να μην γνωρίζατε διαφορετικά εάν η επιχείρησή σας δεν είχε παρουσία των κοινωνικών μέσων.

Η χρήση των κοινωνικών μέσων ως συμπληρωματικού ερευνητικού εργαλείου μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν στην κατανόηση του κλάδου σας. Μόλις αποκτήσετε ένα μεγάλο αποτέλεσμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε επιπλέον εργαλεία για να αναλύσετε τα δημογραφικά στοιχεία των καταναλωτών σας.

Μια άλλη διορατική πτυχή του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων είναι η δυνατότητα να ταξινομήσετε τις λίστες συνδιαλλαγής περιεχομένου με βάση το θέμα και να προσδιορίσετε ποιοι τύποι περιεχομένου δημιουργούν τις περισσότερες εμφανίσεις. Αυτά τα εργαλεία σας δίνουν τη δυνατότητα να μετράτε μετατροπές με βάση δημοσιεύσεις σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για να βρείτε τον τέλειο συνδυασμό για τη δημιουργία εσόδων.

Thought Leadership

Η απόσπαση διορατικού και καλά γραπτού περιεχομένου στα κοινωνικά σας μέσα είναι ένας πολύ καλός τρόπος να γίνετε ειδικός και ηγέτης στον τομέα σας. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να γίνει ένας ηγέτης σκέψης – απαιτεί εργασία που μπορεί να υποστηριχθεί από εργαλεία δικτύωσης σε απευθείας σύνδεση.

Για να εδραιωθείτε ως ειδικός, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τις πλατφόρμες των κοινωνικών μέσων και δημιουργείτε την παρουσία σας. Επικοινωνήστε με το κοινό σας, μοιραστείτε περιεχόμενο και προωθήστε την εξουσία σας. Όταν η καμπάνια των κοινωνικών μέσων σας ευθυγραμμίζεται με άλλες προσπάθειες μάρκετινγκ, οι δεξιότητές σας θα επισημανθούν και οι οπαδοί θα κοιτάξουν προς εσάς. Η δυνατότητα άμεσης σύνδεσης με τους πελάτες σας δημιουργεί μια σχέση που θα εκτιμήσουν, επιτρέποντάς σας να γίνετε ένας αξιοσημείωτος επηρεαστής στον τομέα σας.

Η χρήση των κοινωνικών μέσων ως συμπληρωματικού ερευνητικού εργαλείου μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν στην κατανόηση του κλάδου σας. Μόλις αποκτήσετε ένα μεγάλο αποτέλεσμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε επιπλέον εργαλεία για να αναλύσετε τα δημογραφικά στοιχεία των καταναλωτών σας.

Μια άλλη διορατική πτυχή του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων είναι η δυνατότητα να ταξινομήσετε τις λίστες συνδιαλλαγής περιεχομένου με βάση το θέμα και να προσδιορίσετε ποιοι τύποι περιεχομένου δημιουργούν τις περισσότερες εμφανίσεις. Αυτά τα εργαλεία σας δίνουν τη δυνατότητα να μετράτε μετατροπές με βάση δημοσιεύσεις σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για να βρείτε τον τέλειο συνδυασμό για τη δημιουργία εσόδων.

Είναι σαφές ότι το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων έχει τα πλεονεκτήματά του, οπότε αν η επιχείρησή σας δεν έχει ήδη τα κατάλληλα προφίλ, δημιουργήστε τα! Συμπληρώστε τις πληροφορίες της επιχείρησής σας και δημοσιεύστε κάποιο ενδιαφέρον περιεχόμενο για να αρχίσετε να κερδίζετε τους οπαδούς σας. Όπως αναφέρθηκε, ζητήστε από τους ανθρώπους που σχετίζονται με την επιχείρησή σας να «αρέσουν» και να «μοιραστούν» τη σελίδα σας για να βοηθήσουν στη δημιουργία του προφίλ σας. Με συνεπή ενημέρωση, η σωστή στρατηγική μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης θα οδηγήσει σε αυξημένη επισκεψιμότητα, καλύτερο SEO, υψηλότερα ποσοστά μετατροπής, βελτιωμένη εμπιστοσύνη στο σήμα και πολλά άλλα.

Δεν υπάρχουν ουσιαστικά λόγοι να μην εφαρμόσετε τα κοινωνικά μέσα επικοινωνίας στη στρατηγική μάρκετινγκ. Δεδομένου ότι είναι τόσο οικονομικά αποδοτικό, δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα να χάσετε. Ο ανταγωνισμός σας είναι πιθανότατα ήδη στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, οπότε μην τους αφήσετε να προσελκύσουν τους πιθανούς πελάτες σας. Όσο πιο γρήγορα αρχίζετε, τόσο πιο γρήγορα θα δείτε ανάπτυξη στην επιχείρησή σας.