Χρειάζεσαι ιδέες για το περιεχόμενο των σελίδων ή του blog;
Θα ήθελες να μπορείς να βρεις 80, 100, 200 ή και παραπάνω ιδέες για το περιεχόμενο του site σου σε 3-4 λεπτά;
Θα μπορούσατε να γλυτώσετε ώρες και ώρες σκληρής δουλειάς και να επικρατήσετε στα σημαντικότερα keywords του κλάδου σας.
Θα αναρωτιέστε πως είναι αυτό δυνατόν; Μα με την δύναμη του content gap analysis
Αλλά τι είναι το Content Gap Analysis και πως θα με βοηθήσει με το περιεχόμενό μου;
Το content gap analysis είναι η διαδικασία να βρείτε ιδέες περιεχομένου που λείπουν από το site σας. Ουσιαστικά αυτή η διαδικασία σας βοηθάει να βρείτε τις λέξεις κλειδιά για τις οποίες οι ανταγωνιστές σας εμφανίζονται στα αποτελέσματα τις αναζήτησης, ενώ εσείς όχι[γιαυτό και το gap(κενό)]
Αυτή η ανάλυση μπορεί να σας βοηθήσει με πολλούς τρόπους να βρείτε:
- Περιεχόμενο που σας λείπει στις αναζητήσεις των καταναλωτών
- Περιεχόμενο που έχουν οι ανταγωνιστές σας, ενώ εσείς όχι.
- Θέματα που οι ανταγωνιστές σας καλύπτουν, ενώ εσείς όχι.
Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να βρείτε ιδέες περιεχομένου
Γιατί να κάνετε Content Gap Analysis
Καθημερινά πιθανοί σας πελάτες αναζητούν απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Αν δεν έχετε περιεχόμενο που να σχετίζετε με αυτές τις ερωτήσεις, τότε είναι πολύ πιθανό να βρουν τους ανταγωνιστές σας, και να καταλήξουν να αγοράσουν από αυτούς.
Επομένως με το content gap analysis μπορείτε να προσδιορίσετε ποιους τύπους περιεχομένου διαθέτουν οι ανταγωνιστές σας και στην συνέχεια να το χρησιμοποιήσετε για οδηγό για την δημιουργία περιεχομένου.
Αν ο ιστότοπός σας καλύπτει όλα τα θέματα του κλάδου σας η επιλύει προβλήματα και απορίες που μπορεί να έχουν οι πελάτες σας, τότε θα ανεβείτε στην κορυφή του κλάδου σας.
Η Google αγαπάει τις κορυφαίες στην κατηγορία τους σελίδες, και τις ανταμείβει με άφθονο δωρεάν traffic.
Κάνοντας αυτή την διαδικασία θα σας βοηθήσει να γίνεται το no1 στον κλάδο σας.
Πως μπορείτε να ”μαγνητίσετε” νέες πωλήσεις με το περιεχόμενο.
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα με τα περισσότερα site είναι οτι εστιάζουν σε λέξεις κλειδιά που αφορούν πελάτες που είναι έτοιμοι να αγοράσουν. Δηλαδή αναζητήσεις που κάνουν αμέσως πριν αγοράσουν.
Και συνήθως τους κατευθύνουν στις σελίδες των προϊόντων ή των κρητικών.
Εννοείται πως αυτό είναι κάτι που το θέλουμε, αλλά αν εστιάζουμε μόνο εκεί, τότε θα χάσουμε την μεγάλη πλειοψηφία των αναζητήσεων που γίνονται.
Αντί αυτού, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το content gap analysis για να βρείτε λέξεις κλειδιά και θέματα που οι πελάτες χρησιμοποιούν πριν αποφασίσουν να αγοράσουν και έτσι να προσελκύσετε ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό.
Αυτά είναι πληροφορίες που θα προκύπτουν από λέξεις κλειδιά με την μορφή κάποιου οδηγού ή κάποιου ποστ στο μπλογκ σας.
Μην αποφεύγετε τέτοιου είδους λέξεις κλειδιά. Αυτά είναι που θέλει η Google να δει, και αυτά θα προσελκύσουν περισσότερους πελάτες στο κατάστημά σας.
Πως θα κάνετε το content gap analysis για να βρείτε νέο περιεχόμενο
Για να το κάνετε θα χρειαστείτε τα κατάλληλα εργαλεία για να εξερευνήσετε την κατάταξη των σελίδων των ανταγωνιστών σας.
Ένα πολύ καλό και ΔΩΡΕΑΝ εργαλείο είναι αυτο
Το συγκεκριμένο εργαλείο σας επιτρέπει να αναλύσετε τους κορυφαίους 3 ανταγωνιστές σας και σας δίνει πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό των αποτελεσμάτων αναζήτησης, το μέσο κόστος ανά κλικ(CPC) και την κατά προσέγγιση δυναμική αναζήτησης για τις λέξεις κλειδιά που εμφανίζονται στα αποτελέσματα.
Ας δούμε λοιπόν πως δουλεύει:
Βήμα 1: Βρείτε τους ανταγωνιστές σας
Υπάρχουν 2 τρόποι για να βρείτε ανταγωνιστές
- Άμεσοι ανταγωνιστές. Οι επιχειρήσεις που πουλάνε ότι και εσείς
- Έμμεσοι ανταγωνιστές. Οι επιχειρήσεις που δεν πουλάνε ακριβώς ότι και εσείς, αλλα έχουν το ίδιο καταναλωτικό κοινό.
Μόλις θα έχετε τους κορυφαίους 3 ανταγωνιστές σας, τους προσθέτετε στο εργαλείο.
*Συμβουλή:
Μπορείτε να δοκιμάστε αρκετές φορές με διαφορετικούς ανταγωνιστές έτσι ώστε να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Εαν έχετε κάποιον ανταγωνιστή με πολύ μεγάλο site μπορεί να περιέχει λέξεις κλειδιά που δεν είναι πολύ σχετικά, οπότε μπορείτε να τον αντικαταστήσετε με κάποιον άλλο. Εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε συγκεκριμένα urls αντι του βασικού domain
Βήμα 2: Τρέξτε το keyword gap analysis και επιλέξτε τα κατάλληλα keywords
Όταν τρέξετε το εργαλείο θα σας δείξει ένα σωρό ιδέες για λέξεις κλειδιά(συνήθως γύρω στις 100 αν έχετε χρησιμοποιήσει τους κατάλληλους ανταγωνιστές)
Αυτές όλες είναι λέξεις κλειδιά για τις οποίες οι ανταγωνιστές σας εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζητήσεις, ενώ εσείς όχι
Δώστε ιδιαίτερη σημασία στο search volume και στην δυσκολία του keyword, κατά την επιλογή του στόχου σας.
Βήμα 3: Ώρα να δημιουργήσετε περιεχόμενο.
Αφού έχετε εντοπίσει τις λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε περιεχόμενο γύρω από αυτές.
Κάντε μια έρευνα στο Google με αυτές τις λέξεις για να πάρετε μια ιδέα σχετικά με το περιεχόμενο που εμφανίζετε στα αποτελέσματα για την κάθε λέξη.
Για παράδειγμα για κάποια συγκεκριμένη λέξη κλειδί η Google μπορεί να εμφανίζει σελίδες προϊόντων ή κάποιους μακροσκελής οδηγούς ή άρθρα από blog. Καλό θα ήταν να ταιριάξετε τον τύπο του περιεχομένου που η google εμφανίζει πρώτα, με το δικό σας, αν θέλετε να είστε ανταγωνιστικός για το συγκεκριμένο keyword.
Αν συνεχίσετε να δημιουργείτε περιεχόμενο με αυτήν την μέθοδο, είναι σίγουρο πως μήνα με τον μήνα θα δείτε μεγάλη αλλαγή στην κίνηση του site σας, και κατά συνέπεια και στις πωλήσεις σας.
Εαν πάλι νομίζετε ότι αυτή είναι μια κουραστική και χρονοβόρα διαδικασία και δεν μπορείτε να την κάνετε, τότε είμαστε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε βοήθεια