Επιλέγοντας όνομα για την επιχείρηση – καφετέρια σας
Το να αποφασίσετε όνομα για τη νέα σας επιχείρηση μπορεί να είναι μία διαδικασία αγχωτική και ιδιαίτερα δύσκολη.
Θέλετε ένα όνομα που να αντικατοπτρίζει την ουσία των παροχών σας αλλά και να ξεχωρίζει από το πλήθος των ανταγωνιστών. Και πάνω από όλα θέλετε ένα όνομα το οποίο θα είναι σχετικό για όλα τα επόμενα χρόνια. Δυστυχώς ο συνδυασμός όλων αυτών είναι εξαιρετικά δύσκολος. ευτυχώς υπάρχουν κάποιοι κανόνες που μπορούν να σας βοηθήσουν να αποφασίσετε το όνομα που ταιριάζει στην επιχείρησή σας σε περίπτωση που κάποιο από την παρακάτω λίστα δεν σας καλύπτει.
Παρακάτω θα βρείτε 100 και μία προτάσεις για καταστήματα που σερβίρουν καφέ κανόνες και γενικές συμβουλές που πρέπει να ακολουθήσετε όταν αποφασίζετε για ένα όνομα και συμβουλές όταν πρόκειται για ιδέες για το όνομα της επιχείρησής σας.
The Village Cafe | Epic Cafe | Providence Cafe | Pot Luck |
Sweetbrew | Coffee & Cake | The Jam Jar | Cosy Coffee |
The Atrium | Royal Coffee | Basket & Green | Cocobean |
The Lab | Star Cafe and Coffee | Inside Cafe | Eastside Cafe |
Cinammon Cafe | Le Cafe | Cafe Thirteen | Stillwater Cafe |
Basin Cafe | Hillside | Edge Cafe | The Daily Grind |
The Antique | Bean & Gone | Espresso Joe’s | Uncle Joe’s |
Cafe Culture | Cafe Mode | Temptations | Cafe Latte |
Yummies Coffee Shop | Coffee Central | Fresh | Steaming Mugs |
Cafe Arabica | Robusta Cafe | Aroma Coffee | Coffeeville |
The Coffee Lounge | Ol’ Cafe | Sweet Treats | Town & Country Coffee |
Urban | The Coffee Grinder | 95 Degrees | Riverside Cafe |
Cafe Plus | Zone Cafe | Beans & Cream | Sugar Cube Cafe |
Dream Bean Cafe | Express-O Coffee | Coffee 101 | The Cube |
The Little Cafe | Bits and Bites | The Hideout | Eight Acres Cafe |
Capital Coffee | Yo Yo Coffee | Kaffeinate | Cocoa Coffee |
Interact Coffeehouse | Spectrum Cafe | Flip Cafe | The Parlour |
Coffee Shot | Essence Cafe | Zest | Oh! |
The Busy Bean | Streets Cafe | Cafe Java | Coffee Break Cafe |
Cafe Bellissimo | Flamenco | The Boardwalk | Coffee Hut |
Coffee Republic | Cafe 2.0 | The Barracks | 7 Monks Cafe |
Cafe Italia | Parisian Cafe | Myriad | Honest Coffeehouse |
Globe | Waffle On | Country Lane Cafe | Spoonful Cafe |
The Brim | Brekky Cafe | Coffee Crew | King’s Cafe |
Tulip’s Cafe | Waterfront | Coffee Lab | Cafe Pronto |
Κανόνες επιλογής του αποτελεσματικού ονόματος.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν. Το όνομα του νέου σας καφέ δεν φαίνεται μια ιδιαίτερα δύσκολη διαδικασία,Αλλά θέλετε να το κάνετε σωστά. Γι’ αυτό κι εμείς συντάξαμε αυτή την λίστα γενικών κανόνων για το νέο όνομα της επιχείρησης σας.
–Το όνομα της επιχείρησης θα πρέπει να είναι αξέχαστο και με διάρκεια στο χρόνο. Θα πρέπει να μπορεί να «κυλάει» στις γλώσσες των υποψηφίων πελατών σας. Πρέπει να μπορεί να γράφετε και να προφέρεται εύκολα. Σε μια εποχή όπου τα social media βασιλεύουν δώστε την ευκαιρία στους πελάτες σας να μπορέσουν να δημοσιεύσουμε που ήπιαν αυτό τον υπέροχο καφέ και έτσι να σας διαφημίσουν.
-Το όνομα της επιχείρησης θα πρέπει να περιέχει το οπτικό στοιχείο. Είναι καλό μια εμπορική ονομασία να συνοδεύεται από ένα συμπληρωματικό οπτικό στοιχείο, Γιατί αυτό θα βοηθήσει στην οικοδόμηση της συνάφειας της επωνυμία σας με τους πελάτες, οι οποίοι θα συνδυάσουν το όνομά σας με μία εικόνα και την εικόνα με το όνομά σας και θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη της εμπορικής επωνυμίας. Πολλοί άνθρωποι βρίσκουν ευκολότερο να θυμούνται μια εικόνα και όχι ένα όνομα, Ωστόσο αυτό μερικές φορές μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνο πράγμα που με οδηγεί στον επόμενο κανόνα.
-Το όνομα μιας επιχείρησης θα πρέπει να δημιουργεί θετικούς συνειρμούς. Και καλό είναι η εικόνα που θα συνοδεύει το όνομα της επιχείρησης σας να μη δημιουργεί αρνητική συναισθηματική αντίδραση γιατί θα έχει αρνητικά αποτελέσματα. Και πιο συγκεκριμένα αναφέρομαι στα χρώματα και στο λογότυπο της επιχείρησης σας. Ο συνδυασμός χρωμάτων καθώς και η χρήση εικονιδίων θα πρέπει να γίνονται με ιδιαίτερη προσοχή
-Το όνομα της επιχείρησης θα πρέπει να λέει στους πελάτες τι είναι αυτό που κάνετε.
Ένα καλό όνομα δεν χρειάζεται να εξηγεί. Χωρίς να είναι βαρετό η ρηχό ένα όνομα πρέπει να λέει στον πελάτη ποια υπηρεσία η προϊόν παρέχετε, έτσι ώστε να πληρώσει για να το αποκτήσει.
Αυτό επίσης βοηθάει πολύ στην εύρεση της επιχείρησης σας και στην αναγνώριση της. Έχοντας ένα όνομα ουσιαστικά επικοινωνεί αυτό που κάνετε σαν επιχείρηση παρέχεται την ευκολία σε έναν δυνητικό πελάτη να σας βρει σε έναν κατάλογο ή στο διαδίκτυο.
Σε περίπτωση που κανένα από τις 101 προτάσεις για όνομα δε σας ταιριάζει ακολουθεί ένας σύντομος οδηγός για το πως θα μπορέσετε να σκεφτείτε ένα από μόνοι σας. Έχετε ήδη τους κανόνες έχετε το πλάνο το επιχειρηματικό το μόνο που μένει είναι να αιχμαλωτίσετε τις ιδέες σας σε ένα κομμάτι χαρτί.
Απλότητα. Όταν αποφασίσετε για όνομα για την επιχείρησή σας κρατήστε το απλό, σύντομο και επεξηγηματικό και χρησιμοποιήστε ένα όνομα που θα περιγράφει τι είναι αυτό που κάνετε.
Σχετικότητα. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα το οποίο θα είναι σε άμεση συνάρτηση με την όψη του καταστήματος σας. Αν λόγου χάρη η διακόσμηση θυμίζει Παρίσι χρησιμοποιήστε ένα όνομα που θα μεταφέρει ιδέες και συναισθήματα από την Γαλλία.
Χρησιμοποιήστε το όνομά σας. Ναι καλή ιδέα είναι να χρησιμοποιήσετε το όνομά σας για την επωνυμία του καταστήματος σας αυτό χτίζει μια φήμη γύρω από την επιχείρησή σας και συνδέει το brand με την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση απευθείας από τον ιδιοκτήτη.
Χρησιμοποιείς το όνομα από το περιβάλλον ή την περιοχή σας. Αυτό δίνει μία τοπική και συνάμα οικία αίσθηση. Αν για παράδειγμα η περιοχή σας είναι το άλσος βείκου μπορείτε να το ονομάσετε Alsos caffe.
Πάρτε μια δεύτερη γνώμη
Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό είναι είμαστε δεκτικοί σε ιδέες και γνώμες φίλων και γνωστών πριν καταλήξουμε σε όνομα για το καφέ μας. Μερικές φορές είναι πιθανό να βλέπουμε το δέντρο και να χάνουμε το δάσος ή να παθαίνουμε ένα συναισθηματικό μπλέξιμο. Πολλές φορές μια δεύτερη γνώμη μπορεί να είναι μια ανάσα, και συχνά χρειάζεται για να δημιουργηθεί η απόσταση ανάμεσα στο καλύτερο όνομα για καφέ που μπορείς να σκεφτείς και σε ένα απλά αυθεντικό καλό όνομα.
TIP
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ – ΜΕΝΟΥ
Ο ηλεκτρονικός κατάλογος είναι μια εξαιρετική και οικονομική ιδέα για όλες της επιχειρήσεις της εστίασης. Είτε έχετε καφετέρια, μπάρ, εστιατόριο ή ξενοδοχείο, ο ψηφιακός κατάλογος θα είναι ένα μεγάλο ΣΥΝ για την επιχειρησή σας.
Η εταιρεία μας αναλαμβάνει την κατασκευή του ψηφιακού σας καταλόγου από μόλις 100€