Γενικά περί άρθρων.

Η Πρώτη σελίδα στη Google αποτελεί ευσεβή πόθο για όλους όσους ασχολούνται με το διαδίκτυο επαγγελματικά. Και όπως ήδη γνωρίζετε η ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα αποτελεί μια μοναδική οντότητα στο αχανή κόσμο του ίντερνετ. Μια οντότητα που εκτός από μοναδική θέλουμε να είναι και ιδιαίτερα ελκυστική έτσι ώστε να την προσεγγίζουν όλο και περισσότεροι επισκέπτες – πελάτες καθημερινά.

Δυστυχώς, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή μια ιστοσελίδα που δεν παρουσιάζει αλλαγές είναι πολύ πιθανό να θεωρηθεί από τη Google ως “νεκρή” και να μην την παρουσιάζει στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι site σας θα έχει συνεχώς μειούμενη επισκεψιμότητα και κατά συνέπεια αρκετά σύντομα δε θα  επιτελεί το σκοπό για τον οποίο το δημιουργήσατε.

Από την άλλη
πλευρά οι ιστοσελίδες που ανανεώνουν το περιεχόμενό τους αποτελούν τη
“μεγάλη αγάπη” των μηχανών αναζήτησης. Το μόνο που έχετε να κάνετε
λοιπόν, είναι να εμπλουτίζετε όσο πιο συχνά μπορείτε το περιεχόμενό της σελίδας
σας δίνοντας με αυτό τον τρόπο νέες πληροφορίες για να αναγνωρίσουν οι μηχανές
αναζήτησης και να σας παρουσιάζουν όλο και πιο ψηλά στα αποτελέσματά τους.

Ας δούμε λίγο πιο αναλυτικά λοιπόν ποιοι είναι οι 4 λόγοι που θα σας κάνουν να αγαπήσετε τα άρθρα, να τα εντάξετε στην ρουτίνα του site σας, και πως θα σας ανεβάσουν στην πρώτη σελίδα στη Google.

Γιατί τα άρθρα θα κρατήσουν το κοινό σας να είναι ενημερωμένο.

Σίγουρα το
κοινό της ιστοσελίδας σας είναι οι άνθρωποι που σας αγαπούν, σας έχουν
ξεχωρίσει από τους υπόλοιπους του κλάδου και έχουν επιλέξει να λαμβάνουν
ενημερώσεις από εσάς. Δεν είναι κρίμα το να μην τους ενημερώνετε για τα
τελευταία νέα σας;

Πρώτη σελίδα Google

Επίσης, την ιστοσελίδα σας την επισκέπτονται και πιθανοί πελάτες που πρέπει να τους πείσετε να επιλέξουν εσάς ανάμεσα στις εκατοντάδες -αν όχι χιλιάδες- ανταγωνιστικές επιχειρήσεις. Τι καλύτερο από άρθρα που να αποδεικνύουν την ικανοποίηση των πελατών σας, να ενημερώνουν για τις νέες τάσεις στον κλάδο και να την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχετε.

Γιατί έτσι το site σας αποκτά μεγαλύτερη δύναμη.

Όσο περισσότερες πληροφορίες παρέχετε για τον ευρύτερο κλάδο στον οποίο ανήκετε, τόσο πιο εύκολα γίνεστε αντιληπτός από το SEO. Κάθε φορά που ενημερώνετε το site σας με ένα νέο άρθρο η Google δημιουργεί μια νέα σελίδα που γι αυτό που θα την εμφανίζει σε κάθε σχετική αναζήτηση.

Όσο περισσότερο περιεχόμενο, τόσο περισσότερες “λέξεις – κλειδιά”

Οι “λέξεις – κλειδιά” (keywords) είναι απολύτως ενδεικτικές του περιεχομένου της σελίδας σας. Είναι αυτές που θα σκεφτεί και θα πληκτρολογήσει  ένας χρήστης του ίντερνετ όταν αναζητά πληροφορίες. Όσο πιο συχνά ανανεώνετε το περιεχόμενο με τα άρθρα σας, τόσο περισσότερες λέξεις θα χρησιμοποιείτε αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες να αποκτήσετε υψηλότερη κατάταξη της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα μιας μηχανής αναζήτησης.

Η Google λατρεύει τις ενημερώσεις.

Γιατί είτε μας αρέσει είτε όχι, η μηχανή αναζήτησης που χρησιμοποιείται περισσότερο από τους χρήστες του ίντερνετ παγκοσμίως είναι η Google. Ως κυρίαρχος στο χώρο των μηχανών αναζήτησης η Google επιβάλει τις προτιμήσεις της τόσο στους ιδιοκτήτες όσο και στους προγραμματιστές των ιστοσελίδων. Εφόσον, δείχνει ιδιαίτερη προτίμηση στα site που παρουσιάζουν αλλαγές δεν έχετε παρά να ενημερώνετε το site σας με συνέπεια σε τακτά χρονικά διαστήματα. Και σίγουρα ο πιο εύκολος τρόπος είναι το να προσθέσετε ένα ενδιαφέρον άρθρο, και έτσι είναι σίγουρο πως αργά αλλά σταθερά θα βρεθείτε στην πρώτη σελίδα στη google

Μήπως πρέπει να αρχίσετε να ενημερώνετε και το δικό σας site με άρθρα;;;

Αν δεν έχετε τις γνώσεις ή τον χρόνο να γράψετε μόνοι σας τα άρθρα για την ιστοσελίδα σας, επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας ενημερώσουμε για τα πακέτα αρθρογραφίας που διαθέτουμε.

Leave a Reply