Η κατασκευή και η σωστή λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι αναγκαία για κάθε επιχείρηση που θέλει να αναπτυχθεί.
Με την κατασκευή ενός eshop ανοίγετε τις πόρτες του καταστήματός σας σε όλη την Ελλάδα, από την Αθήνα εως το πιο απομακρυσμένο χωριό, ή ακόμα σε όλη την Ευρώπη ή και ολόκληρο τον κόσμο. Δεν υπάρχει περιορισμός. Αν το προϊόν σας είναι καλό και η τιμή του είναι ανταγωνιστική, τότε μπορεί να πουληθεί οπουδήποτε.
Σύμφωνα με έρευνα του Ελληνικού συνδέσμου ηλεκτρονικού εμπορίου, η καταναλωτική δαπάνη προϊόντων που γίνεται σε ηλεκτρονικά καταστήματα από Έλληνες σημείωσε εβδομαδιαία αύξηση 134%. Σύμφωνα με την έρευνα, τον Μάρτιο του 2020 εκατοντάδες κατηγορίες έχουν εκτοξευθεί από τις online αγορές, όπως puzzles με +1.654%, web cameras με +1.256% και στρώματα γυμναστικής με +772%, σε σχέση με τον Φεβρουάριο εφέτος. Διαβάστε το αναλυτικό άρθρο ΕΔΩ
Ας δούμε όμως τα βασικά οφέλη που έχουμε με την κατασκευή eshop
Τα ηλεκτρονικά καταστήματα επιτρέπουν στους αγοραστές να αναζητούν τα προϊόντα σας και να λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς οποιαδήποτε στιγμή, ημέρα ή νύχτα. Αυτό διευκολύνει τις αγορές τους και αυτή η ευκολία είναι ένα τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Η λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος έχει πολύ μικρότερα πάγια έξοδα σε σχέση με ένα φυσικό κατάστημα. Τα eshop δεν απαιτούν υψηλά ενοίκια, υπέρογκες χρεώσεις ενέργειας, μισθοδοσία προσωπικού και πολλά ακόμα, για να είναι αποδοτικά.
Με ένα φυσικό κατάστημα, περιορίζεστε στην πώληση σε καταναλωτές που βρίσκονται στην περιοχή σας. Οι ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου σας επιτρέπουν να ανοίγετε τις πόρτες σας σε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, γεγονός που επεκτείνει σημαντικά την πελατειακή σας βάση και μπορεί να αυξήσει τα έσοδά σας.
Μπορείτε να πουλάτε στο eshop σας προϊόντα, απευθείας από τις αποθήκες των προμηθευτών σας, χωρίς να χρειάζεται να στοκάρετε.
Οι συμβατικού τρόποι προβολής και διαφήμισης ενός προϊόντος ή υπηρεσίας είναι συνήθως πιο ακριβοί σε σχέση με τους ηλεκτρονικούς. Για την ακρίβεια ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι από μόνο του ένα μέσο διαφήμισης, πόσο μάλλον αν συνδυαστεί και με άλλα κανάλια ηλεκτρονικής διαφήμισης, όπως το facebook, instagram ,youtube, google ads και πολλά ακόμα.
Δεν μπορείτε να παρακολουθείτε πόσο συχνά έρχεται ένας καταναλωτής στο κατάστημα σας και βλέπει ή δοκιμάζει ένα προιόν προτού προβεί στην αγορά του. Ωστόσο, όταν ανοίγετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορείτε να παρακολουθείτε κάθε κλικ του πελάτη σας, ώστε να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της διαδικασίας αγοράς.
Η σύγχρονη τεχνολογία και οι ψηφιακές πλατφόρμες προσφέρουν στις επιχειρήσεις την δυνατότητα να δημιουργήσουν και να λειτουργήσουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop) χωρίς την ανάγκη ύπαρξης φυσικού καταστήματος. Η ανάπτυξη και η διαχείριση ενός eshop είναι πλέον μια απλή και προσβάσιμη διαδικασία, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν τις απεριόριστες δυνατότητες του διαδικτύου.
Η ύπαρξη ενός eshop επιτρέπει στην επιχείρηση να έχει ισχυρή ψηφιακή παρουσία. Μέσω διαφόρων τεχνικών ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως το SEO, οι διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα και το email marketing, η επιχείρηση μπορεί να προσεγγίσει και να αλληλοεπιδράσει με τους πελάτες της με νέους και αποδοτικούς τρόπους, χωρίς την ανάγκη ύπαρξης φυσικού καταστήματος.
Η διαχείριση των παραγγελιών και των αποθεμάτων μπορεί να γίνει αποτελεσματικά μέσω των εργαλείων που παρέχονται από τις πλατφόρμες eCommerce. Τα συστήματα αυτά επιτρέπουν την παρακολούθηση των αποθεμάτων σε πραγματικό χρόνο και τη διαχείριση των παραγγελιών με αυτοματοποιημένο τρόπο, διευκολύνοντας έτσι την επιχειρησιακή λειτουργία.
Επίσης η επικοινωνία με τους πελάτες και η παροχή υποστήριξης μπορεί να γίνει μέσω διάφορων καναλιών, όπως το email, το live chat και τα κοινωνικά δίκτυα. Αυτό επιτρέπει στην επιχείρηση να προσφέρει άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση, ικανοποιώντας τις ανάγκες των πελατών της.
Οι επιχειρήσεις μπορούν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες που προσφέρει το ηλεκτρονικό εμπόριο για να προσεγγίσουν νέους πελάτες, να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους και να αναπτυχθούν σε νέες αγορές. Η τεχνολογία και τα εργαλεία που διατίθενται σήμερα καθιστούν τη δημιουργία ενός eshop μια απλή και αποτελεσματική επιλογή για κάθε επιχείρηση.
Με την εγγύηση της εταιρείας AXIONSEO
Στην Axionseo αντιμετωπίζουμε το κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα που φτιάχνουμε διαφορετικά. Γνωρίζουμε πως να σχεδιάσουμε και να οργανώσουμε την δομή του, ώστε το αποτέλεσμα να είναι η αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησής σας.
Το background στοMarketing, η πολύχρονη εμπειρία και γνώση της Ελληνικής αγοράς και τα δεκάδες ολοκληρωμένα eshop στην Αθήνα και την υπόλοιπη Ελλάδα που έχουμε δημιουργήσει, μπορούν να διασφαλίσουν την μέγιστη απόδοση της επένδυσής σας.
Είμαστε σε συνεχή επικοινωνία με τον πελάτη, αρχικά προσπαθώντας να κατανοήσουμε τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του, κατά την διάρκεια της κατασκευής ώστε να υπάρχει το απαραίτητο feedback και να γίνονται άμεσα οι τυχόν αλλαγές, αλλά και μετά την ολοκλήρωση του eshop για εκπαίδευση και υποστήριξη.
Η επικοινωνία είναι ένα από τα δυνατά μας “χαρτιά”. Όλοι μας οι συνεργάτες νοιώθουν ασφαλείς ξέροντας ότι αν προκύψει το παραμικρό πρόβλημα θα μας καλέσουν και θα δώσουμε λύση άμεσα.
Η κατασκευή ενός eshop για να θεωρηθεί ολοκληρωμένη θα πρέπει να διασφαλίζει ότι θα υπάρξουν πωλήσεις.
Αυτή την στιγμή, με τα Ελληνικά δεδομένα, ο πιο εύκολος και οικονομικός τρόπος να έχουμε πωλήσεις αμέσως μετά την δημιουργία του ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι η διασύνδεση του με τα marketplaces του Skroutz, Bestprice, Shopflix κτλ.
Αυτή η διασύνδεση θα κάνει γνωστό το κατάστημα σας στο ευρύ κοινό και θα σας φέρει εύκολα έναν μεγάλο όγκο παραγγελιών (αρκεί να έχετε ανταγωνιστικό τιμοκατάλογο)
Τα social media στην σημερινή εποχή έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας.
Πλέον έχει γίνει καθημερινή συνήθεια να σκρολάρουμε στο facebook και στο instagram, για να δούμε τα νέα των φίλων μας ή να διαβάσουμε κάποια είδηση. Και ακριβώς εκείνη την στιγμή που παρακολουθούμε τα νεα post στο χρονολόγιό μας, ξαφνικά πετάγεται και αυτό το παπούτσι που θέλαμε να αγοράσουμε.
Για την ακρίβεια κάθε 3 post υπάρχει και μια διαφήμιση !!! το είχατε παρατηρήσει ; …κάθε 3 post!
Όταν λοιπόν ολοκληρώνουμε την κατασκευή ενός eshop θεωρούμε απαραίτητο να γίνεται διασύνδεση του με facebook – instagram catalog, ώστε να φαίνονται και τα δικά σας προϊόντα κάθε 3 post.
Η διασύνδεση του ηλεκτρονικού καταστήματος με τα εργαλεία που μας δίνει η google όπως είναι το search console και το analytics είναι στις βασικές εργασίες που γίνονται στην κατασκευή eshop.
Το κάθε ένα από αυτά τα εργαλεία μας παρέχει και διαφορετικές πληροφορίες που είναι εξαιρετικά χρήσιμες στο να κατανοήσουμε την απόδοση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος αλλά και την συμπεριφορά όσων το επισκέπτονται.
Επιγραμματικά θα πω ότι το search console μας βοηθάει να δούμε τις λέξεις κλειδιά που παράγονται από το περιεχόμενό μας, τα ερωτήματα/αναζητήσεις που μας εμφανίζουν στην αναζήτηση της google και την κατάταξη αυτών, τα backlinks κ.α.
Το analytics μας δείχνει την συνολική κίνηση προς τον ιστοτοπό μας και από που προέρχεται, τις ενέργειες που κάνει κάποιος όταν έρθει στο site μας, και στην περίπτωση των eshop μπορούμε να δούμε συνολικές πωλήσεις ανά χρονική περίοδο, καλύτερα σε πωλήσεις προιόντα, ποσοστά διατήρησης χρηστών και πολλά πολλά άλλα, που θα τα συζητήσουμε αναλυτικότερα από κοντά.
Μέρος της εκπαίδευσης σας θα είναι να μπορείτε να διαβάζετε αυτά τα δεδομένα.
Συχνά πολλές επιχειρήσεις δεν έχουν την δυνατότητα να στοκάρουν όλο το πλήθος των προϊόντων που προβάλουν στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα.
Ειδικά όταν η γκάμα των προϊόντων είναι μεγάλη, χρειάζεται ιδιαίτερα μεγάλο κεφάλαιο για αγορά και πολλά διαθέσιμα τετραγωνικά για αποθήκευση.
Μέσω XML έχουμε την δυνατότητα να συγχρονιστούμε με τις αποθήκες των προμηθευτών, και με αυτόματο τρόπο να γίνεται εισαγωγή των νέων προϊόντων, αφαίρεση των προϊόντων που είναι εκτός αποθέματος και να γίνεται καθημερινή παρακολούθηση για αλλαγές τιμών και διαθεσιμότητας, όλα κατευθείαν από τις αποθήκες των προμηθευτών μας.
Ένα εργαλείο χρήσιμο τόσο σε νέα όσο και σε υπάρχοντα eshop.
Το SEO (search engine optimazation) είναι σημαντικό στα eshop καθώς βοηθά στη βελτίωση της ορατότητας τους στις μηχανές αναζήτησης και αυξάνει τις πιθανότητες να βρεθούν από πελάτες που αναζητούν σχετικά προϊόντα ή υπηρεσίες.
Οι εμπορικές ιστοσελίδες ανταγωνίζονται σκληρά για να προσελκύσουν πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, και η βελτιστοποίηση του SEO μπορεί να αποτελέσει τη διαφορά μεταξύ επιτυχίας και αποτυχίας. Το SEO μπορεί να βοηθήσει ένα eshop να βελτιώσει τη θέση του στα αποτελέσματα αναζήτησης, να αυξήσει την επισκεψιμότητα και την πιθανότητα αγορών.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βελτιστοποιήσουμε το SEO στο eshop σας. Μερικοί από αυτούς περιλαμβάνουν την αναζήτηση και χρήση σωστών λέξεων-κλειδιά, τη βελτίωση του περιεχομένου και των μεταδεδομένων της ιστοσελίδας, τη βελτίωση της ταχύτητας φόρτωσης της ιστοσελίδας, τη δημιουργία backlinks από άλλες ιστοσελίδες, και τη χρήση κοινωνικών μέσων για την προώθηση της ιστοσελίδας και των προϊόντων σας.
Επιπλέον, μια καλή στρατηγική SEO στο eshop σας πρέπει να συνδυάζει και άλλα στοιχεία του μάρκετινγκ, όπως τη δημιουργία ελκυστικών προσφορών και πακέτων, την προώθηση των προϊόντων σας μέσω email marketing, και την ανάπτυξη μιας καλής σχέσης με τους πελάτες σας.
Το SEO είναι επίσης σημαντικό για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του eshop σας. Αν επιτύχετε να βελτιστοποιήσετε το SEO σας και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του eshop σας, τότε η ιστοσελίδα σας θα είναι πιο πιθανό να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης και να έχετε περισσότερους πελάτες. Αυτό θα οδηγήσει σε αύξηση της κερδοφορίας σας, καθώς και στη βελτίωση του brand awareness και του brand loyalty σας.
Με την ολοκλήρωση της κατασκευής ενός eshop, εκπαιδεύουμε τον ιδιοκτήτη του ώστε να εφαρμόζει τους κανόνες seo κάθε φορά που προσθέτει ένα προιόν ή κάνει κάποια αλλαγή στο περιεχόμενο του ηλεκτρονικού του καταστήματος.
Εκτός από την κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων, παρέχουμε και μια σειρά από υπηρεσίες που είναι απαραίτητες μετά την ολοκλήρωση του project.
Αναλαμβάνουμε την φιλοξενία (hosting) ιστοσελίδων σε ταχύτατους servers και με πλήρη υποστήριξη. Διαθέτουμε πολλά πακέτα για να καλύπτουν κάθε ανάγκη.
Αναλαμβάνουμε την συντήρηση του eshop ώστε να είναι πάντα ενημερωμένο και ασφαλές. Το βασικό πακέτο ξεκινάει από 30€ το μήνα και περιλαμβάνει αναβαθμίσεις και ενημερώσεις πυρήνα, θέματος και πρόσθετων και ελέγχους ασφαλείας.
Βελτιώνουμε την οργανική κατάταξη του eshop στα αποτελέσματα αναζήτησης και σχεδιάζουμε και διαχειριζόμαστε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες σε Google και Meta / Facebook για την μέγιστη δυνατή απόδοση.
Το κόστος για την κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι πρακτικά αδύνατο να προσδιοριστεί με ακρίβεια, αν πρώτα δεν έρθουμε σε επαφή με τον πελάτη, να συζητήσουμε τις απαιτήσεις, τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του ηλεκτρονικού καταστήματος που θα κληθούμε να του φτιάξουμε
Το κόστος κατασκευής θα εξαρτηθεί από τον αριθμό των προϊόντων και τις ιδιαιτερότητες και παραλλαγές αυτών, το πλήθος των κατηγοριών και υποκατηγοριών, τις custom εργασίες, τις γραφιστικές ανάγκες, την πλατφόρμα (wordpress, prestashop) κ.α.
Παρ’όλα αυτά έχουμε δημιουργήσει κάποιες εξαιρετικά οικονομικές προσφορές ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε το νέο ηλεκτρονικό σας κατάστημα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Ξεκινώντας λοιπόν από 800€ για ένα πλήρως λειτουργικό eshop βασισμένο στο WordPress, καμία επιχείρηση δεν δικαιολογείτε να μην έχει το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα.
Μια ερώτηση που απασχολεί πολλούς επιχειρηματίες. Θα απαντήσω με ερώτηση. Αν σας έλεγαν οτι μπορείτε να έχετε ακόμα ένα κατάστημα, που η κατασκευή του θα κοστίσει όσο ένα μηνιάτικο του υπαλλήλου σας, το κόστος συντήρησής του θα είναι αμελητέο, αλλά θα μπορούν να το βλέπουν και να πουλάει σε όλη την Ελλάδα, τότε τι θα λέγατε;
Μάλλον η απάντηση είναι απλή. Εννοείται πως θα θέλατε
Μην ξεχνάτε πως με ένα eshop:
Ναι, μπορείτε.
Η ύπαρξη φυσικού καταστήματος δεν είναι προ απαιτούμενη για την δημιουργία ενός eshop. Αυτό που είναι απαραίτητο είναι να υπάρχει κάποιος χώρος ώστε να μπορεί να δηλωθεί στη εφορία ως “αποθήκη” Αυτός ο χώρος θα φιλοξενεί το προιοντικό σας στοκ. Αν θέλετε να πουλήσετε ψηφιακά προϊόντα ή υπηρεσίες δεν χρειάζεστε κάποια αποθήκη, και μπορείτε κάλλιστα να δηλώσετε ως έδρα την οικία σας.
Όταν ρωτάμε πόσο κοστίζει η κατασκευή ιστοσελίδων ή η κατασκευή eshop είναι σαν να ρωτάμε πόσο κοστίζει ένα κινητό….
Χρησιμοποίησα το κινητό σαν παράδειγμα γιατί όλοι έχουμε, οπότε είναι εύκολο να καταλάβουμε ότι η μόνη σωστή απάντηση σε αυτήν την ερώτηση θα ήταν ότι εξαρτάτε. Από την μάρκα, τα χαρακτηριστικά, την μνήμη, την κάμερα κτλ.
Έτσι συμβαίνει και με τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Το κόστος κατασκευής εξαρτάται από τις ανάγκες του κάθε project. Και η απόκλιση μπορεί να είναι μεγάλη, από 600€ εως 3-4.000€ ίσως και παραπάνω
Η εταιρεία μας έχει όμως κάποιες τιμές εκκίνησης εξαιρετικά χαμηλές ώστε να είναι προσιτή η κατασκευή μιας απλής ιστοσελίδας σε όλους.
Οι τιμές εκκίνησης είναι 600€ για ένα απλό eshop βασισμένο στο WordPress
Η κατασκευή στατικής ιστοσελίδας δεν έχει απολύτως καμία ανάγκη συντήρησης
Το WordPress έχει συχνές αναβαθμίσεις και ενημερώσεις, τόσο στον πυρήνα του, όσο και στα πρόσθετα του, που καλό θα ήταν να ενημερώνονται, ώστε να είναι πάντα ασφαλές, γρήγορο και βελτιστοποιημένο. Αυτές τις αναβαθμίσεις μπορείτε να τις κάνετε μόνοι σας ή με ένα μικρό ποσό να τις αναλάβουμε εμείς.
Η φιλοξενία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος σας θα αποτελεί ένα πάγιο ετήσιο κόστος, που συνήθως ξεκινάει από τα 150€ . Ένα μεγάλο eshop με χιλιάδες προϊόντα, και μεγάλη μηνιαία επισκεψιμότητα σαφώς θα χρειαστεί πιο ισχυρό server.
ΝΑΙ
Το WordPress και το Prestashop διαθέτουν ένα εξαιρετικά εύκολο και φιλικό στην χρήση control panel όπου θα μπορείτε να κάνετε είσοδο ως διαχειριστής και να κάνετε τις αλλαγές που θέλετε στα προϊόντα σας.
Εκτός από τις αλλαγές στον κατάλογό σας, θα μπορείτε με μεγάλη ευκολία να επεξεργάζεστε την αρχική σελίδα του eshop. Προσθαφαίρεση μπάνερ, λίστες προϊόντων, προτεινόμενες κατηγορίες, κουπόνια και προσφορές και πολλά ακόμα.
ΒΕΒΑΙΩΣ
Το WordPress και το Prestashop διαθέτουν μια ευρεία γκάμα πρόσθετων για κάθε πιθανή λειτουργία. Αν λοιπόν αποφασίσετε κάποια στιγμή ότι χρειάζεστε κάποια λειτουργία που δεν είχε μπει από την αρχή, το μόνο που χρειάζεται είναι να βρούμε το πρόσθετο που προσφέρει την λειτουργικότητα που θέλετε και να το εγκαταστήσουμε. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει σε πρόσθετο η λειτουργικότητα που χρειάζεστε, τότε θα το δημιουργήσουμε εμείς εξαρχής.
Και Βέβαια.
Μόλις ολοκληρωθεί η κατασκευή του eshop σας, θα ακολουθήσει εκπαίδευση – εκμάθηση της πλατφόρμας. Θα σταματήσουμε μόνο όταν θα είστε 100% έτοιμος να το χειρίζεστε μόνος σας. Αν βρίσκεστε στην Αθήνα, η εκπαίδευση μπορεί να γίνει κατ’ ιδίαν.
Για άλλη μια φορά η απάντηση είναι ότι εξαρτάται.
Άλλο χρόνο χρειάζεται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με 10 κατηγορίες και 100 προϊόντα και άλλο χρόνο χρειάζεται με 200 κατηγορίες προϊόντων και 3000 προϊόντα.
Γενικά όμως για ένα βασικό eshop χρειαζόμαστε περίπου 15-20 μέρες
ΝΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ
Αντιλαμβανόμαστε τις οικονομικές δυσκολίες που έχει η εποχή μας, γιαυτό και εμείς από την μεριά μας κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε.
Για να ξεκινήσουμε χρειαζόμαστε 20-30% προκαταβολή και τα υπόλοιπα μπορούν να τακτοποιηθούν σε δόσεις.
Κατασκευάζουμε eshop σύγχρονης αισθητικής που φέρνουν αποτελέσματα
AXIONSEO